Προς το περιεχόμενο

Ο " Γολγοθάς " μου με τη Forthnet .


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα σας πω αγαπητοί μου φίλοι τι μπορεί να πάθει κάποιος στα καλά καθούμενα, με το πρόγραμμα 2play FORTHNET .

Η συνδεσή μου ξεκίνησε αρχές Μαίου, την ημέρα ακριβώς που είχε ορίσει η εταιρεία να γίνει η εργασία αυτή . Είπα ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ, να και μια Ελληνική εταιρεία που κρατάει ακριβείς χρόνους και υποσχέσεις . Δεν ήξερα όμως τι θα επακολουθούσε .

Για 1-2 εβδομάδες όλα πήγαιναν αρκετά καλά .

Η ταχύτητα που μου έδινε το speed test Forthnet ήταν γύρω στο 7,5 - 8,5 Mbs . Δεν είχα παράπονο, μου ήταν αρκετή η απόδωση αυτή .

Ξαφνικά ένα πόγευμα έγινε disconect, και για 5 μέρες περίπου δεν είχα παροχή internet . Προσπάθησα να μιλήσω μαζί τους αλλά στάθηκε αδύνατον .

Άρχισαν να με καίνε τα κρεμύδια .

Για καλή μου τύχη, εργάζεται ένα γνωστό μου πρόσωπο στην Forthnet .

Του τηλεφώνησα στο κινητο κι έδωσε τη βλάβη στο τεχνικό τους τμήμα . Μετά από 5 μέρες επανήλθε η συνδεσή μου στο internet, αλλά η ταχύτητα ήταν Upstream γύρω στα 65 (Kbps.) και Downstream γύρω στα 1250 (Kbps.), σύμφωνα με ADSL Status Information του USRobotics modem που μου έχει δώσει δωρεάν η Forthnet .

Λόγω του γνωστού μου, με τηλεφώνησε(!) κάποιος τεχνικός από την εταιρεία και με ρώτησε αν έχει η βλάβη αποκατασταθεί . Του είπα ακριβώς τι συμβαίνει και μου είπε μετά από λίγο, ότι το πρόβλημα είναι στη γραμμή του ΟΤΕ και θα δώσει τη βλάβη στον ΟΤΕ .

Έχουν περάσει πάνω από 3 εβδομάδες, όταν γίνεται disconect, χρειάζονται 2-3 ώρες για να ξαναγίνει conect στο modem και τα αποτελέσματα που παίρνω από το Status Information του USRobotics modem είναι :

 

ADSL Status Information

Upstream 64 (Kbps.)

Downstream 982 (Kbps.)

 

Operation Data / Defect Indication:

 

Noise Margin

Upstream 6 dB

Downstream 7 dB

 

Attenuation

Upstream 104 dB

Downstream 50 dB

 

Τηλεφωνικός έχει σταθεί αδύνατον να μπορέσω ξανά να μιλήσω με το Τεχνικό τους τμήμα, έχω στείλει e-mails χωρίς απάντηση και γενικά έχω χάσει κάθε ελπίδα να βρω φως στο πρόβλημά μου .

Υπάρχει μήπως κάποιος φίλος που μπορεί να καταλάβει τι μπορεί να συμβαίνει με τη συνδεσή μου ή να μου δώσει κάποια συμβουλή πως μπορώ να ξεπεράσω το πρόβλημα αυτό ?

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

ρωταω γιατι και εγω εχω 2play,απο τον απριλιο και μεχρι σημερα δεν εχω καποιο ιδιαιτερο προβλημα του δικου σου επιπεδου.

κατι μικροδιακοπεσ τον πρωτο καιρο 2-3 λεπτα συγχρονωσ σε ιντερνετ και τηλεφωνο.

η ταχυτητα ειναι μονιμα στα 10ΜΒ,μετρημενη απο γρηγορα κατεβαστηρια.

βεβαια απεχω απο το κοντινο DSLAM τησ φορθνετ καπου 200 μετρα,οποτε εξηγειται γιατι δεν εχω προβλημα με την ταχυτητα μου.

αυτο το περι ΟΤΕ που ειπεσ δεν το καταλαβα.

πιθανον εννοεισ για τισ γραμμεσ του ΟΤΕ αλλα που ειναι η αναμειξη του αφου εισαι πλεον εκτοσ ΟΤΕ.

θασουλεγα να ενοχλεισ καθημερινα την φορθνετ αλλα οχι στην Εξυπηρετηση

πελατων ,αλλα στο service[8011009000].

απο οτι ξερω και απο αλλουσ με 2play δεν εχει παρουσιασθει κατι αντιστοιχο με το δικο σου προβλημα.

κοιταξε μηπωσ παιζει καιτιποτα με το USR 9112,γιατι και μενα μου κανει κατι τρελλα[ενω εχω ανοιχτεσ θυρεσ για τα κατεβαστηρια μετα απο λιγο τισ κλεινει και μολισ του κανω restart ολα καλα.

Δημοσ.

Μία από τις γραμμές μου είχε παρόμοιο πρόβλημα και έφταιγε το καλώδιο του ΟΤΕ (το χάλκικο από το αστικό κέντρο μέχρι τον κατανεμητή). Σε αυτό δεν μπορεί να βάλει χέρι η Forthnet, παρά μόνο ο ΟΤΕ. Με άλλαξαν ζεύγος και διορθώθηκε το πρόβλημα.

Δημοσ.
Μία από τις γραμμές μου είχε παρόμοιο πρόβλημα και έφταιγε το καλώδιο του ΟΤΕ (το χάλκικο από το αστικό κέντρο μέχρι τον κατανεμητή). Σε αυτό δεν μπορεί να βάλει χέρι η Forthnet, παρά μόνο ο ΟΤΕ. Με άλλαξαν ζεύγος και διορθώθηκε το πρόβλημα.

 

Κάτι τέτοιο πρέπει μάλλον να συμβαίνει και με τη δική μου περίπτωση .

Πόσος χρόνος χρειάστικε εως να λυθεί το πρόβλημα στη δική σου σύνδεση ?

Δημοσ.

Exei provlima sovaro me to noise. Exei polla parasita kai me apotelesma na xaneis sxedon ola ta paketa kai to modem na palevei me nuxia kai me dontia na kratisei tin sundesei. Prepei na elenksei sigoura o ote to provlima sta kalvdia tou kafao poy pane se sena.

Δημοσ.

Το Attenuation σου (Upstream 104 dB Downstream 50 dB) δείχνει ότι έχεις βλάβη στην χάλκινη καλωδίωση απο το σπίτι σου μέχρι το κέντρο του ΟΤΕ.

 

Ο dalton85 το τοποθετεί πολύ σωστά.

 

Ο ΟΤΕ εκτός απο τηλεπικοινωνιακός πάροχoς είναι ταυτόχρονα και ο Κρατικός Τηλεπικοινωνιακός Φορέας. Δηλαδή σε όποια εταιρία και να ανήκεις, ο ΟΤΕ είναι υπεύθυνος για την γραμμή σου από το σπίτι σου μέχρι το κέντρο του. από το κέντρο του και μετά είναι υπεύθυνη η forthnet.

 

Συνεπώς καλύτερα να απευθυνθείς στον ΟΤΕ με το ανάλογο ύφος (:twisted:) και να τους ζητήσεις να εξετάσουν τη γραμμή σου (το χάλκινο καλώδιο δηλαδή)

Δημοσ.
Συνεπώς καλύτερα να απευθυνθείς στον ΟΤΕ με το ανάλογο ύφος (:twisted:) και να τους ζητήσεις να εξετάσουν τη γραμμή σου (το χάλκινο καλώδιο δηλαδή)

 

Το θέμα είναι ότι αν πάρεις τηλέφωνο εσύ στις βλάβες του ΟΤΕ, από τη στιγμή που είσαι σε εναλλακτικό, θα σου πουν ότι πρέπει να ανοίξει ο εναλλακτικός βλάβη, και όχι εσύ σαν τελικός καταναλωτής.

Δημοσ.

αλλη μια κλασσικη περιπτωση του ΟΤΕ. απλα παιδια πρεπει να καταλαβουμε κατι οτι πραγματικα ιδιοκτητο δυκτιο δεν υπαρχει. και ολοι εμεις όπως και ολες οι εταιριες θα εξαρτονται απο τον οτε. αυτος θα τους αφησει ετσι ωστε να κανουν ολοι παραπονα για τις εταιρειες και θα ερθει μια μερα ο οτε σαν ο δηθεν σωτηρας και θα μας βαλει όλους ξανα στο "μαντρι". αυτο ειναι το σχεδιο τους και γι αυτο δεν ιδρωνει το αυτι τους

Δημοσ.

Eγώ πάλι που μένω κοντά στο κέντρο, είχα απλώς πρόβλημα με την ανανέωση που έκανα στην forthnet, και από την τεχνική τους υποστήριξη πήρα free time μέχρι να γίνει επεξεργασία της αίτησης. Αλλά τέτοιο πρόβλημα δεν είχα... :?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...